LIVRARE ȘI ACHITARE
Yves Rocher Moldova vă oferă posibilitatea de a comanda produsele Yves Rocher on-line de pe site-ul nostrum. După plasarea și confirmarea comenzii online, curierul Vă livrează cumpărăturile acasă (în oficiu), ce este foarte convenabil și economisește timpul Dvs.
Termeni şi condiţii de livrare
Produsele comandate vor fi livrate în conformitate cu modalitatea și termenul de livrare agreat cu Dvs. în momentul plasării și confirmării comenzii.
Confirmare și procesare
După plasarea comenzii Dumneavoastră, se efectuează confirmarea acesteia prin scrisoare pe poștă electronică.
Totodată starea comenzii poate fi verificată în Cabinetul Personal – Istoricul comenzilor.
Curierul vă va contacta preventiv în ziua livrării.
*Operatorul va lua legătura cu clientul DOAR în cazul în care nu au fost indicate datele corecte pentru livrare, sau pentru a concretiza posibila înlocuire a produsului în caz că acesta nu mai este în stoc.
Atenție! Vă rugăm să Vă asiguraţi ca aţi completat corect datele în momentul plasării comenzii. O adresă de e-mail/livrare sau un număr de telefon incorect/incomplet, pot duce la întârzierea sau imposibilitatea efectuării livrării comenzii.
În cazul în care datele de contact comunicate de către Dvs. nu sunt veridice, adică care nu permit contactarea Dvs., comanda plasată nu va fi confirmată și respectiv va fi anulată
La primirea coletului Vă rugăm să acordați atenție la ambalaj, integritatea și conținutul acestuia. Coletul nu trebuie să fie rupt, deteriorat sau să prezinte alte semne de neconformitate.
Livrarea comenzilor
Livrarea se efectuează de luni până vineri, între orele 12:00 – 17:00.
- În raza or. Chisinău
Costul livrării – 50 MDL
Pentru comenzile cu valoarea minimă de 499 mdl – Livrarea se efectuează GRATUIT
Termen de livrare – 1-3 zile lucrătoare.
- Pe teritoriul Republicii Moldova
Costul livrării – 70 MDL
Pentru comenzile cu valoarea minimă de 1000 MDL – Livrarea se efectuează GRATUIT
Termen de livrare – 3-5 zile lucrătoare.
Comenzile online se primesc pe site-ul nostru non-stop.
Comenzile primite în zilele de odihnă (sâmbătă sau duminică) sunt prelucrate luni.
În cazul lipsei temporare a mărfurilor în depozitul nostru, sau zilelor de sărbători, termenul de livrare poate fi prelungit.
Veți fi notificat prin email si/sau printr-un apel de către operatorii noștri, dacă termenul repectiv se va modifica sau vor apărea alte modificări, ce împiedică executarea comenzii Dvs.
Transportarea comenzilor
La plasarea comenzii, este amplasat câmp obligatoriu cu cerința de a indica Pungă Mică 10 MDL sau Pungă Mare 15 MDL. Ambalajul este necesar pentru transportul sigur al produselor dumneavoastră. Dacă aveți în comandă mai mult de 5 produse, recomandăm să folosiți Pungă Mare.
Această regulă a fost introdusă deoarece iubim și respectăm planeta, folosim doar hârtie reciclată (și reciclabilă) la fel cerneală naturală (culori extrase din plante), mulțumim că ne susțineți în respectarea mediului înconjurător.
Modalități de plată
Achitarea valorii comenzii poate fi efectuată prin următoarele modalități:
▪ Plata în numerar
Achitarea în numerar a valorii comenzii, se va face integral, în lei, pînă la predarea produselor, către curierul care a furnizat marfa.
▪ Plata online
Plata online prin intermediul mijloacelor electronice este foarte simplă, intuitivă și rapidă pentru orice utilizator. După confirmarea comenzii v-eţi fi transferat la serverul sistemului Paynet, care asigură siguranţa plăţilor. Utilizatorul poate să aleagă acea metodă de plată, care pentru el este mai comodă din diferite sisteme electronice de plăți, cum ar fi: (WebMoney, Qiwi, Янлекс Деньги, WalletOne, etc).
Atenție! Pentru fiecare comandă există doar o singură metodă de plată la alegere. Puteţi alege metoda de plată care vi se potriveşte cel mai bine.
Condiţii generale de livrare prin curier
Serviciul de curierat nu oferă posibilitatea de a proba produsele!
Vă rugăm să rețineți că toate informațiile despre produsele pe care le-ați comandat, trebuie să fie verificate pe site. Dacă informațiile pe publicate pe site sunt insuficiente pe a lua decizia în vederea achiziționarii unui produs, vă rugăm să contactați managerul nostru înainte de cumpărare.
Dacă achitarea urmează a fi efectuată în momentul livrării, iar cumpărătorul refuză achiziționarea produselor cînd curierul ajunge la adresa de livrare, acesta va fi ținut să achite valoarea serviciului de livrare – 50 MDL- În raza or. Chisinău și 70 MDL -Pe teritoriul Republicii Moldova.
Plasarea comenzii confirmă acordul irevocabil al cumpărătorului referitor la achitarea serviciului de livrare.
În cazul în care achitarea s-a făcut prin mijloacele electronice, produsele se consideră a fi achiziționate, fără a putea fi returnate.
În momentul ajungerii curierului la adresa de livrare, acesta Vă va contacta telefonic, pentru a Vă comunica acest fapt.
Dacă curierul nu Vă va putea contacta: nu răspundeți la apel, la suneria de la parter etc, timpul de așteptare a curierului la adresa de livrare nu va fi mai mult de 10 minute, iar ulterior comanda Dvs. va fi transferată pentru altă perioadă de timp agreată ulterior.
Livrarea repetată se va taxa cu tarif dublu, iar în cazul în care livrarea urma a fi efectuată gratuit, atunci se va percepe taxa ordinară de livrare – 50 MDL- În raza or. Chisinău și 70 MDL -Pe teritoriul Republicii Moldova.
Cumpărătorul poate anula comanda plasată sau modifica perioada de livrare, prin contactarea managerului nostru la nr. de telefon: 022884761, cu cel puțin 24 ore, înainte de ora la care urma a fi efectuată livrarea.
Returnarea produselor
Cumpărătorul poate refuza recepționarea produselor în cazul în care observă o neconformitate a acestora în momentul în care îi sunt livrate.
Ținînd cont că produsele expuse spre vînzare fac parte din cate categoria de produse expuse în pct. 3 și 4 din Anexa Legii 105/2003 privind protecția consumatorului, după achiziționarea produselor acestea nu pot returnate sau înlocuite cu un produs similar, dacă produsele livrate sunt conforme.